WHOLESALE 

Waar leveren jullie?

Wij leveren wereldwijd.

Welke verzendkosten hanteren jullie?

Verzendkosten Nederland   € 3,95

Verzendkosten rest van de wereld​   € 6,95

Maken jullie gebruik van track and trace codes?

Ja, op moment van verzending ontvangt u van ons per e-mail een track and trace code.

Wat is jullie levertijd?

Wij versturen uw pakket binnen 2-4 weken na ontvangst van de betaling. Bij extreme drukte of grote bestellingen kan het iets langer duren. We nemen dan contact met u op. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt in België verzonden met B-post. In Nederland en de overige landen wordt uw bestelling verzonden met DHL.

Ontvang ik een ontvangstbevestiging?

Ja, na plaatsing van uw bestelling ontvangt u een ontvangstbevestiging. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u een betaalbevestiging.

Is er een minimaal orderbedrag?

Het minimale orderbedrag is € 150,00 exclusief verzendkosten.

Hoe kan ik een korting toevoegen aan mijn bestelling?

Wanneer u in de bestelomgeving terecht komt kunt u bij stap 1 een kortingscode toevoegen. Druk hierna op de knop 'bereken korting'  achter de kortingscode. De kortingscode is dan toegevoegd. Let bij het invoeren van de kortingscode goed op hoofdletters en kleine letters. De kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.

Moet ik de adviesverkoopprijs hanteren?

U bent niet verplicht de adviesverkoopprijs te hanteren. Wel is het verboden om structureel onder de adviesverkoopprijs te zitten. U kunt de kleding dus voor een hogere prijs aanbieden, van tijd tot tijd een actie voeren en eventueel aan het eind van het seizoen de kleding voor de saleprijs aanbieden. Wij controleren regelmatig of er aan deze voorwaarde wordt voldaan.

Mag ik gebruik maken van jullie fotomateriaal?

U mag gebruik maken van alle foto's op deze wholesale website

Is het mogelijk een geplaatste bestelling te ruilen of te retourneren?

Nee, het is niet mogelijk een bestelling te ruilen of te retourneren. 

Kan ik een bestelling annuleren?

Zodra u heeft gedrukt op de knop bestellen en wij het orderbedrag van u hebben ontvangen is het niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren. 

Wat als de geleverde kleding niet voldoet aan de gebruikelijke kwaliteitseisen?

Controleer de kleding na ontvangst goed. Indien er zichtbare gebreken zijn verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen aan ons mede te delen. Wij zullen er dan voor zorgen dat u de goede producten aslnog ontvangt. 

Indien er sprake is van verborgen gebreken dient u deze zo snel mogelijk na ontdekking hiervan aan ons mede te delen. 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan, een goede service te verlenen en mooie producten te leveren. Mocht u toch ontevreden zijn over de door ons verleende dienstverlening of het door ons geleverde product, kunt u dit per e-mail aan ons kenbaar maken.

Dit kunt u doen door uw klacht te mailen naar: info@tinydutch.nl
Vermeld hierbij in de onderwerpregel: klacht + uw ordernummer.
Wij zullen binnen 2 werkdagen contact met u opnemen.

© 2017 - 2020 TINY DUTCH | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel